Zwroty i reklamacje

ZWROTY

ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI, W CIĄGU 14 DNI KALENDARZOWYCH OD DATY DOSTARCZENIA ZAMÓWIONEGO TOWARU, KONSUMENT MA PRAWO JEGO ZWROTU BEZ PODANIA PRZYCZYN W RAMACH ODSTĄPIENIA OD UMOWY, WG OGÓLNYCH ZASAD WYNIKAJĄCYCH Z PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH ZAWIERANIA UMÓW NA ODLEGŁOŚĆ. DOTYCZY TO WYŁĄCZNIE SPRZEDAŻY KONSUMENCKIEJ, A WIĘC STOSUJE SIĘ TYLKO DO SPRZEDAŻY OSOBIE FIZYCZNEJ, KTÓRA DOKONUJE ZAKUPU W CELU NIEZWIĄZANYM Z DZIAŁALNOŚCIĄ ZAWODOWĄ LUB GOSPODARCZĄ. 

ZWRACANY PRODUKT NIE MOŻE NOSIĆ ŚLADÓW UŻYWANIA - KAŻDY ELEMENT MUSI BYĆ KOMPLETNY I FABRYCZNIE ZAPAKOWANY, TOWAR DOSTARCZONY W ORYGINALNYM OPAKOWANIU W STANIE NIEZMIENIONYM. W PRZYPADKU NIESPEŁNIENIA TEGO WARUNKU, PRODUKT NIE ZOSTANIE PRZYJĘTY.

 

ABY DOKONAĆ ZWROTU PRODUKTU:

  1. NALEŻY ODESŁAĆ ZAKUPIONY PRODUKT W NIEUSZKODZONYM STANIE I W ORYGINALNYM OPAKOWANIU WRAZ Z CAŁĄ JEGO ZAWARTOŚCIĄ.
  2. DOŁĄCZYĆ DO PRZESYŁKI PISEMNE OŚWIADCZENIE, W KTÓRYM ZAWRZESZ CHĘĆ ZWROTU PRODUKTU, A TAKŻE NUMER KONTA, NA KTÓRE ZOSTANIE PRZEKAZANY ZWROT PIENIĘDZY. MOŻNA SKORZYSTAĆ Z FORMULARZA ZWROTU
  1. W CIĄGU 3 DNI ROBOCZYCH OD OTRZYMANIA PRZESYŁKI, SPRAWDZIMY STAN PRZEKAZANEGO PRODUKTU (CZY NIE NOSI ŚLADÓW UŻYTKOWANIA, CZY NIE ZOSTAŁ USZKODZONY LUB ZNISZCZONY, CZY ZNAJDUJE SIĘ W ORYGINALNYM OPAKOWANIU Z CAŁĄ JEGO ZAWARTOŚCIĄ).
  2. JEŻELI NIE ODNOTUJEMY PRZECIWWSKAZAŃ, NA ADRES EMAIL KONSUMENTA PRZEŚLEMY INFORMACJĘ O POZYTYWNYM ROZPATRZENIU ZWROTU PRODUKTU. NA ZAŁĄCZONY NUMER KONTA W CIĄGU 7 DNI ZOSTANIE DOKONANY ZWROT PIENIĘDZY.

JEŻELI ZWROT PRODUKTU ZOSTANIE ODRZUCONY (ZE WZGLĘDU NA USZKODZENIE PRODUKTU LUB OZNAKI UŻYTKOWANIA) SPRZEDAWCA PRZEŚLE NA WSKAZANY ADRES EMAIL INFORMACJĘ O NIEPRZYJĘCIU ZWROTU PRODUKTU. W CIĄGU 7 DNI ROBOCZYCH NA WSKAZANY ADRES ZWROTNY ODEŚLEMY PRODUKT, POKRYWAJĄC KOSZT PRZESYŁKI.

REKLAMACJE

PRZED ODEBRANIEM PRZESYŁKI PROSIMY O SPRAWDZENIE CZY NIE ULEGŁA ONA USZKODZENIU W TRANSPORCIE. JEŻELI OPAKOWANIE POSIADA WIDOCZNE USZKODZENIA ZEWNĘTRZNE, ZALECAMY ODMÓWIENIA PRZYJĘCIA PRZESYŁKI ORAZ MAILOWY KONTAKT Z NASZĄ FIRMĄ medaksklep@gmail.com

JEŻELI ZAKUPIONY TOWAR POSIADA WADY FABRYCZNE LUB JEST NIEZGODNY Z OPISEM,  KLIENT MA PRAWO DO REKLAMACJ PRODUKTU

ABY ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ PRODUKTU:

  1. NALEŻY PRZESŁAĆ DO SPRZEDAWCY PRODUKT, KTÓRY KLIENT CHCE ZAREKLAMOWAĆ, DOŁĄCZAJĄC DO NIEGO PISEMNE OŚWIADCZENIE, W KTÓRYM OPISANE ZOSTANĄ  SZCZEGÓŁOWE POWODY REKLAMACJI PRODUKTU, FORMĘ REKOMPENSATY, A TAKŻE ADRES ZWROTNY ORAZ NUMER KONTA, NA KTÓRY ZOSTANIE DOKONANY ZWROT PIENIĘDZY (W ZALEŻNOŚCI OD PODJĘTEJ PRZEZ SKLEP DECYZJI). MOŻNA SKORZYSTAĆ Z FORMULARZA REKLAMACYJNEGO.
  2. CIĄGU 14 DNI OD OTRZYMANIA PRZESYŁKI KLIENT ZOSTANIE POINFORMOWANY  MAILOWO LUB TELEFONICZNIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO.
  3. JEŻELI REKLAMACJA ZOSTANIE ROZPATRZONA POZYTYWNIE, W CIĄGU 7 DNI ROBOCZYCH OD DNIA PODJĘCIA DECYZJI, SPRZEDAWCA REKOMPENSUJE  PONIESIONE PRZEZ KLIENTA KOSZTY POPRZEZ: NAPRAWĘ REKLAMOWANEGO PRODUKTU, PRZESŁANIE NOWEGO EGZEMPLARZA PRODUKTU LUB ZWROT PIENIĘDZY.
  4. JEŻELI REKLAMACJA ZOSTANIE UZNANA ZA NIEUZASADNIONĄ, KLIENT OTRZYMA SZCZEGÓŁOWE UZASADNIENIE PODJĘTEJ DECYZJI I W CIĄGU 14 DNI ROBOCZYCH SPRZEDAWCA ODEŚLE  NA SWÓJ KOSZT REKLAMOWANY PRODUKT.

W RAZIE WĄTPLIWOŚCI, ZAPRASZAMY DO KONTAKTU POD ADRESEM E-MAIL: MEDAKSKLEP@GMAIL.COM LUB TELEFONICZNIE: 513-456-586 PN-PT 10:00-15:00. WSKAŻEMY CI,  JAK SZYBKO I BEZPROBLEMOWO PRZEPROWADZIĆ REKLAMACJĘ.


Produkt dodano do koszyka
Ilość:
W sumie:
Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w koszyku.
Produkty:
Dostawa:  To be determined
W sumie:
Wróć do zakupów Idź do kasy